тел.: +38(073) 440-50-60

UK EN RU

Статті

5 типових проблем, з якими стикаються діти в початковій школі: знаємо й уникаємо

Типові проблеми молодших школярів


1. Несформована самостійність.
  Якщо ми говоримо про міських школярів, то перша і основна проблема – це невміння планувати, розпоряджатись часом та нести відповідальність за свої вчинки, усвідомлюючи наслідки. Є кілька причин, які призводять до того, що дитина не може сама робити уроки. По-перше, чималий внесок у це вносить шкільна програма – вона часто перенасичена та підлаштована не під вік дітей та їх здібності, а під амбіції освітнього комунального закладу. Наприклад, приватна школа SPROUT родить все навпаки – наш алгоритм дій спрямований на комфортне засвоєння знань, а не на заучування.
2. Численні класи.
  Ще один фактор, що сприяє погіршенню ситуації в початковій школі, – після значних змін в освіті повсюдно збільшилася кількість учнів в одному класі. Це величезна різниця для вчителя – вчити в першому класі 25 дітей або 32 або навіть 40. Страждає, в першу чергу, дитина – їй не вистачає уваги для повноцінного засвоєння інформації. В англомовній приватній школі Спраут нечисленні класи – до 10 осіб, що дозволяє приділяти максимум уваги кожному учневі.
3. Перевантаженість дитини.
  В даному випадку мова не про систему навчання, а про додаткові заняття, гуртки тощо. Багато мам вихваляються тим, що в дитини розклад навіть щільніший, ніж у неї самої. Це неправильно, більш того, як не парадоксально, це впливає на погіршення здібностей дитини. Якщо малюк не відкрив для себе читання, то в умовах інтелектуального та організаційного перевантаження, прийшовши додому, він буде найбільше хотіти «вимкнути» мозок, який весь час працює.
4. Гаджети.
  Це ще один тип проблеми – досить новий і мало досліджений в українському просторі, але ось уже кілька років у школу приходять покоління, які більше звикли дивитися, ніж слухати. Це діти, які основні історії почули не з прочитаних батьками книг і не від рідних, а подивилися, і для них візуальна форма подачі інформації стала основною. Це набагато більш проста форма, і треба докласти набагато менше сил, щоб щось засвоїти з відео. Ці діти в школі не можуть слухати, вони дві хвилини слухають і втрачають цікавість. У них немає органічних порушень – вони просто не привчені до прийнятої в школі формі подачі інформації. Початкова школа Осокорки на чолі з кваліфікованим педагогічним колективом адаптує програму таким чином, щоб засвоювання інформації проходило легко для дітей с будь-яким психомоторним типом розвитку.
5. Несвоєчасний прихід до школи.
  Якщо дитина пішла в школу занадто рано, то через півтора-два місяці, коли повинно стати легше, стає, навпаки, складніше. Пік настає у жовтні-листопаді: дитині набридла школа, пішла мотивація, спочатку він хотів іти в школу і пішов з задоволенням, але видихався, розчарувався, йому нічого не цікаво, з'явилися соматичні розлади, він не реагує на звернення вчителя. Якщо дитина, навпаки, пересиділа зайвий рік вдома або в дитячому саду, їй теж буде нудно, але по-іншому: вона відчуває себе розумнішою за інших. І тут треба думати, як підібрати дитині навантаження, щоб вона могла залишатися в класі. Якщо тих, хто пішов в школу рано, можна забрати і повернути через рік, щоб була пауза, то цим дітям треба підбирати в форматі класу індивідуальні завдання, щоб їм було цікаво, і зовсім не кожен вчитель готовий цим займатися. В SPROUT, англомовній приватній школі в Києві, с дитиною проводить бесіду фахівець, здатний зробити висновок щодо того, чи готова дитина до навчального процесу.

Пошук

Получить консультацию
Имя *
введите имя
Телефон *
введите номер телефона
Интересующий вопрос

Ми навчаємо дітей вільному володінню англійською мовою, нетрадиційному мисленню, та багатьом іншим навичкам.

Яндекс.Метрика